Meer over
Ons tarief
Het tarief voor de werkzaamheden zijn erg verschillend. Wij proberen zo goedkoop mogelijk onze diensten aan te bieden, goedkoper dan de concurrent. Hierom worden eventuele kosten alvorens een bezoek en tijdens het bezoek aangekaart. Op deze manier weet u wat u kunt verwachten voordat u hierop akkoord geeft.
Het is zelfs mogelijk dat u niet betaald voor sommige diensten, dit komt doordat wij streven naar een No cure No Pay beleid.
Wanneer een case niet kan worden opgelost proberen we altijd met u mee te denken. Of u aanspraak heeft op No cure No Pay zullen wij u dan bekend maken.

Meer over
Onze tarieven
- We zouden graag een tarief met u willen delen maar dit kan per opdracht verschillen.
Waarom staan er geen prijzen op de site?
Dit heeft als reden dat wij hebben gekozen om dit niet online te zetten. Opdrachten en werkzaamheden verschillen vaak te veel. Klanten ervaren achteraf vaak dat het factuur duurder uitvalt dan ze hadden gedacht. Dit willen wij tegen gaan door direct een prijs af te spreken met onze klanten.
Wat als de opdracht langer duurt?
Afhankelijk van de duur van een opdracht en de werkzaamheden zult u vroegtijdig worden geïnformeerd. Wij streven naar de eerste prijs die eerder met u is gecommuniceerd. Soms is dit niet altijd even mogelijk en zult u worden geïnformeerd en worden geadviseerd. Een kwartier of een half uur extra hoort er gewoon bij.
Mijn probleem is niet opgelost, word ik nu gefactureerd?
Afhankelijk wat er in eerste instantie is besproken kunt u worden gefactureerd. Dit is afhankelijk van de opdracht. Indien iets No cure no Pay is zullen wij u informeren voordat de opdracht word uitgevoerd. Zo weet u gelijk waar u aan toe bent en wij zullen u gelijk informeren.